PROCEDURA PRIVIND SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR UTILIZATORILOR FINALI

Prin "Utilizatori finali" se intelege titularii contractelor de furnizare servicii de comunicatii electronice incheiate cu SC RAL INFO SERV SRL

I   FORMELE DE INAINTARE A RECLAMATIILOR.

Reclamatiile utilizatorilor finali ai societatii, privind defectiunile survenite serviciilor de internet, modalitatile de plata, aspecte referitoare la derularea contractelor incheiate cu acestia sau alte aspecte privind activitatea societatii pot fi adresate societatii RAL INFO SERV in urmatoarele forme:

- Telefonic la numerele: 0720 023 879 in intervalul orar : de luni pana vineri intre 8-17, sambata 10-12;

- In scris prin depunerea unei cereri la sediul social din str. IH Radulescu nr. 26, sau prin inmanarea acestei cereri /reclamatii lucratorilor societatii care se deplaseaza in teren, cu diverse activitati;

-  Prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

-  Prin posta la adresa indicata in contractul de prestari servicii semnat de acestia;

Termenul de inregistratrea cererii este de 24 ore de la primirea reclamatiei;

II           CONTINUTUL RECLAMATIEI

  Pentru a raspunde reclamatiei este necesar indeplinirea unei conditii minime de forma, respectiv,

- Sa contina numele si prenumele persoanei care face reclamatia.

- Sa prezinte situatia intr-o forma lizibila si concreta.

- Sa exprime ce anume doreste prin adresarea reclamatiei si sa comunice unde sa i se transmita raspunsul la reclamatia adresata.In cazul in care reclamatia se refera la serviciul de internet sa comunice adresa unde se afla instalat serviciul precum si nr. de contract semnat cu societatea;

III       TERMENUL DE SOLUTIONARE A RECLAMATIEI

         Termenul de solutionare a oricarei reclamatii care nu se refera la serviciul de internet este de 30 zile calendaristice de la data primirii sau inregistrarii acesteia catre sc RAL INFO SERV SRL. In functie de complexitatea sau dificultatea aspecteleor semnalate termenul de solutionare se poate prelungi exceptional cu o noua perioada de 30 zile cu informarea prealabila a autorului reclamatiei.

IV   SOLUTIONAREA DEFECTIUNILOR DE INTERNET

     In legatura cu solutionare reclamatiei avem doua situatii:

  1. termenul de interventie care in conformitate cu contractul de service este de 24ORE de la data semnalarii defectiunii in zilele lucratoare si de 48 ore in zilele de repaus saptaminal.
  2. Termenul de restabilire a conexiunii este de 3 zile lucratoare.
  3. In cazul nesolutionarii reclamatiilor in termenele mentionate mai sus utilizatorii finali sunt indreptatiti sa solicite neachitarea contravalorii serviciului de internet pentru perioada cat nu le-a functionat serviciul de internet.

V INFORMAREA UTILIZATORILOR FINALI CU PRIVIRE LA SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR.

Utilizatorii finali au dreptul sa fie informati cu privire la modul de solutionare a reclamatiilor in termenele mentionate mai sus.In functie de situatie utilizatorii finali vor primi raspunsul la solicitarile lor. Telefonic, prin adresa scrisa, sms sau Email, in functie de optiunea acestora.

In cazul in care utilizatorii finali sunt nemultumiti de solutionarea cererilor, reclamatiilor au posibilitatea sa se adreseze:

  • Autoritatii Nationale de Protectia consumatorilor ANPC –persoane fizice
  • Autoritatii Nationale pentru Administrare si reglementare in Comunicatii (ANCOM);
  • Instantelor judecatoresti competente din Judetul Dambovita.