INDICATORI DE CALITATE ADMINISTRATIVI  PENTRU FURNIZAREA SERVICIULUL DE ACCES LA INTERNET
TRIMESTRUL I 2020


1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate cereri: 1 zi
b) Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate cereri: 1 zi
c) Procentul cererilor soluţionate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul final: 100 %.
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 4 ore
b) Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 21 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul: 100 %
3. Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final: 0.186%
4. Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente: 0.186%
5. Frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturii: 0 %
6. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali:
- Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii:
- reclamaţii de nefuncţionare: 4 ore
- reclamaţii privind factura: 0 zile
- Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii:
- reclamaţii de nefuncţionare: 21 ore
- reclamaţii privind factura: 0 zile
- Procentajul reclamaţiilor soluţionate în termenul asumat de furnizor:
- reclamaţii de nefuncţionare : 100%
- reclamaţii privind factura : 0%